1/28/2002
نگاه: هرچه خواستم در باره اين شهرام جزايری ننويسم نشد که نشد.درمورداين آدم آن چه ازهمه جالب تراست اين است که آشنايان وبرخورداران از مراحم اش همگی آشنايی با وی را انکار می کنند وآن هايی هم که از نعمت بزرگ آشنايی باوی محروم بوده اندراه به راه به پشت دست شان می زنند وافسوس می خورندازاين خسران بزرگ.اين روزها حرف های جالبی درباره ی اين بنده ی خدا می گويند و می شنويم.شما هم بخوانيد:
ديدگاه کارآفرينان-اين آقا پيشتازاشتغال آفرينی نوين است وبايد بهش جايزه ی نوبل اقتصاد داد.در فرنگ اين جورآدم ها را روی سرشان می گذارنداما دراين خراب شده دادگاهی شان می کنند.بعداز داستان کرباسچی اين بزرگ ترين داغ بردل کارآفرينان نوين بود.مرگ بر تجار سنتی!! مرگ بر بازار.
ديدگاه رايانه ای- درفرنگ به نفوذگران(هکرسابق)بابت نفوذ به شبکه های رايانه ای نازشست می دهند وحتی استخدام شان می کنند.چنين آدمی که توانسته راه های نفوذ به ساختاراقتصادی کشوررا برملا کند بايدوزير اقتصاد بشود!!وزير اقتصاد برو کنار بادبياد!!
ديدگاه ناسيوناليستی-هنرنزدايرانيان است وبس.اين آقامظهر هوش ايرانی است.ترا به خدا نگذاريد اين هم ازناسا سردربياورد.زنده باد نژادآريايی،مرگ برعرب ها که می خواهند وانمود کنند نام خانوادگی جزايری پسوندعرب دارد!!فلات ايران زير يک پرچم!!
ديدگاه حاجی بازاری-بابااين بنده ی خدا حاصل کسب وکارسنتی است وثابت کرد اول بايد از سمبوسه وبستنی شروع کرد بعد رسيد به صادرات خرما به روسيه وصادرات سير به کويت.مرگ بر تکنوکرات های بی درد زنده باد بازار تهران،اصفهان،مشهد،اهواز،....
ديدگاه خاله بتولی-هرکی زن اش ازش راضی باشه مطمئن باشيد ريگی به کفش نداره . زن اش که از قضا دخترعموشه اون قدر از آقاش راضيه که نگو!!اون وقت ميان همچين آدمی رو می گيرن.خاک عالم!!
ديدگاه دايی جان ناپلئونی- بابا کار خودشونه!!يعنی اول کار انگليسی هاست بعد کارخودشون!!مرگ بر انگليس!!
ديدگاه پسانوگرايان-پديده جزايری را بايد درچارچوب تقابل سنت ومدرنيته نگريست.جزايری دستاورد مناسبات سنتی دربستر مدرنيته است!!زنده باد کارل پوپر!! مرگ بر هايدگر!!
ديدگاه مذهبی-بابا اين بنده خدا بچه مسلمونه مگه نمی بينيد پيش از رفتن به جايگاه متهم يه جزو قرآن رو تموم می کنه تو حرفاش هم پر از روايات و نصحيت است.به داد امور خيريه برسيد!!
0 Comments:

Post a Comment

بازگشت به بالا