5/07/2002
نمايشگاه کتاب:يک روز تمام نمايشگاه راگزکرديم وازکت وکول افتاديم پولی را هم که برای کفش وکلاه گذاشته بوديم بربادداديم حاصل کار کتاب های زير بود(به هيچ وجه امانت هم نمی دهيم چون يکی از عادت های بد باشندگان ميهن آريايی اسلامی کتابخانه درست کردن باکتاب های ديگران است!!!):
-ازمدرنيسم تاپست مدرنيسم،لارنس کهون(يک کشکول درست وحسابی )
-فرهنگ فارسی عاميانه،ابوالحسن نجفی(بايد پارسال می خريدم ،افتادامسال!!)
-دايره المعارف هنر،رويين پاکباز(اين هم از کتاب هايی است که بايد پيش تر ازاين ها می خريدم)
-تبعيددروطن،محمدعلی سپانلو
-مجموعه شعرهای سياوش کسرايی،6جلد(وحشت نکنيد همه نازک نازک اند تازه يک خودکار گردن کلفت با علامت انتشارات کتاب نادرهم به شما نازشست می دهند!!)
-فرهنگ برابرهای ادبی،صالح حسينی(همه ی لغات از ترجمه های نويسنده گرفته شده باذکرماخذ)
-3 مجموعه شعر از منوچهرآتشی،"حادثه دربامداد"،"خليج وخزر"،"گندم وگيلاس"(فروشنده کتاب ها را که به من می داد گفت" آتشی فردااين جااست"گفتم "سلام برسون")
-خيابان يک طرفه،والتربنيامين(عشق من!!!)
-پيامد های مدرنيت،آنتونی گيدنز(چه غلط ها!!)
-ميرزاده عشقی،محمدقائد(قلم قائدحرف ندارد امثال بهنودبايد جلوش لنگ بندازند!!به نظر من بزرگترين روزنامه نگارحال حاضرايران است)
-برفرازخليج فارس،محسن نجات حسينی(ببينم چيه اين همه ازش می گن)
-مارکسيسم وتروريسم،لئون تروتسکی(رفيق تروتسکی هنوز هم خواندنی است.با آن که سيبيل ام رازده ام تااين کتاب رابرداشتم فروشنده کلی کتاب جلوم گذاشت آکنده از امپرياليسم،بورژوازی وانقلاب مداوم وغيره!!)
-دوکتاب از اميرحسن چهلتن،"تهران شهر بی آسمان"و"عشق وبانوی ناتمام"(مهندس الکترونيک وقلمی چنين جادويی راستی راستی ای والله دارد!!)
-تمام زمستان مراگرم کن،علی خدايی(خيلی به اصفهانی بودن اش می نازد!!)
-چراغ ها را من خاموش می کنم،زويا پيرزاد(روايت می کنند خواندنی است!!روايت ازنوع قاصدکی!!)
-يوزپلنگانی که با من دويده اند،بيژن نجدی(کولاک است وغوغا!!!)
0 Comments:

Post a Comment

بازگشت به بالا