9/16/2002
نامه :اين نامه را دانشجويی برايم فرستاده:


سلام - من دانشجوي ارشد رشته مديريت بازرگاني دانشگاه آزاد - اگر خدا بخواهد ترم آخر - هستم .

موضوع پايان نامه من در مورد استفاده هاي تجاري از اينترنت در ارتباط با بيمه براي يكي از شركتهاي بيمه در ايران است .

در اين رابطه من احتياج به نمونه گيري دارم - آن هم از كاربرهاي اينترنت كه استفاده هاي مختلفي از اينترنت كرده باشند.

و به نظرم رسيد كه كساني كه از وب لاگها استفاده مي كنند اين خصوصيت را دارند.


ممنون خواهم شد اگر به آدرس من ايميل بزنيد و به اين سوال ها جواب بدهيد :


nima_akhbary@yahoo.com


( قبلا از نويسنده ابن وب لاگ كه اجازه دادند من اين نوشته را در وب لاگ شان بگذارم تشكر مي كنم )


1- مي دانيد كه كارهاي دانشگاهي معمولا يك سري كارهاي آمارگيري دارد و بايد خصوصيات افرادي كه جواب مي دهند را دسته بندي كرد.

لطفا مشخصات كلي خود را هرطور كه مايليد برايم بنويسيد مثلا :

- مجرد يا متاهل بودن

- سن ( اگر دقيق برايتان امكان ندارد تقريبي يا در چه حدودي )

- جنسيت ( زن - مرد )

- اينكه خودتان درامد داريد يا تحت تكفل هستيد

- تعداد اعضاي خانواده

- اينكه چه مدت از اينترنت استفاده مي كنيد و چه مدت است با اينترنت كار مي كنيد

- اينكه چند نفر در خانواده شما از اينترنت استفاده مي كنند

- اينكه در ايران هستيد يا در خارج از ايران

- ميزان تحصيلات

- كامپيوتر در منزل فقط جهت استفاده شماست ؟

يا چند نفر از آن استفاده مي كنند ؟


- لطفا هر معلوماتي كه فكر مي كنيد به اين موضوع مربوط است و از نظر شما محرمانه نيست را برايم بنويسيد


2- آيا تابحال بوسيله اينترنت خريد و فروش انجام داده ايد ؟ اگر بلي لطفا توضيح دهيد


3- در بين اعضاي خانواده چه نوع بيمه هايي استفاده مي كنيد و از كدام شركتهاي بيمه ؟ لطفا در مورد نوع بيمه ها توضيح دهيد .


4- اگر افراد بتوانند از راه اينترنت خود را بيمه كنند آيا شما هم با اينترنت اين كار را مي كنيد ؟ فكر مي كنيد اگر چنين موردي پيش بيايد چه مسائلي مطرح مي شوند ؟ چه موانعي وجود دارد ؟ آيا شما مراجعه به دفاتر بيمه را ترجيح مي دهيد ؟ يا استفاده از سايت اينترنت را ؟ لطفا دليل خود را بيان كنيد.


5- در ارتباط با بيمه چه مسائلي در مورد خانواده تان و يا خود شما وجود داشته است كه احتمال مي دهيد با توجه به آنها بتوان از سايت اينترنتي شركت بيمه در ايران استفاده مفيدتري نمود ؟


در خاتمه از همكاري شما جهت ارسال ايميل به من تشكر مي كنم و از اينكه وقتتان را گرفته ام پوزش مي خواهم


با تشكر نيما

Nima_akhbary@yahoo.com

0 Comments:

Post a Comment

بازگشت به بالا