7/07/2003
وبلاگ نويسي به يک دردي خورد!!!:دولت ميهن آريايي اسلامي نمي دانم خواب نما شده يا لحاف ازروي کونش کناررفته!!به هرحال بخش نامه اي صادرکرده است که هرچه سريع تربايد دولت الکترونيکي(به قول فرنگي ها اي-گاورمنت) ايجاد شود وديگربه هيچ وجه کارمندان دولت نبايد ازکاغذ پاغذ درمکاتبات وگزارش نويسي استفاده کنند.نخستين گام هم گذراندن کلاس واژه پرداز«ورد» است.اين جوري شد که ماراسرپيري فرستادند سرکلاس ماشين نويسي وهرچه هم گفتيم بابا ازماگذشته بچه امان دارديک سال ونيم اش مي شود به خرج کسي نرفت که نرفت!!نخستين چيزي که دراين دوره فهميدم اين بودکه زگهواره تاگوردانش بجوي حرف مزخرفي است(دست کم درقلمرو آموزش رسمي که کلاسي باشد ومشقي وازاين حرف ها) انگارهرکي تاسن بيست تا سي سالگي هرکاري کرد کرد!!وگرنه سرپيري معرکه گيري به راستي توان فرسا است!!
دومين نکته اي که دريافتم اين بودکه بابا اين وبلاگ نويسي به هيچ دردنخورد به درددولت الکترونيکي مي خورد!!به جان شما نباشد به جان خودم درکلاس مان دست من درکارباصفحه کليد ازهمه تندتربود!!يعني مي شودگفت شاگرد اول بودم.تا کسي غرمي زد که مگرما ماشين نويس هستيم تند تند کارکنيم ؟استاد مرانشان مي داد ومي گفت ازفلاني ياد بگيريد!!ديگرنگفتم که اين همه راازدولتي سر وبلاگ نويسي دارم!!(بين خودمان بماندسرعت من هم تعريفي نداد!!آن هايي که درامام زاده اينترنت بامن گپ مجازي زده اند مي دانندولي به هرحال يک چشم درشهرکوران پادشاه است!!)
0 Comments:

Post a Comment

بازگشت به بالا