11/22/2003
جا قحطي بود؟!!: تکيه کلام جديد آقا وذوب شدگان من يکي رو که کشته درست وحسابي!!بعد ازشنيدن دشمن، استکبار واستحقار(اين يکي تازه ازتنوردراومده!!) چشم ما به جمال «جنبش نرم افزاري» روشن!!طرف داشت مي گفت استکبارغبطه مي خورد به به جنبش نرم افزاري جوانان ما!!حالا ديگرهمه دارنداين اصطلاح تازه را قرقره مي کنند!!(يادم باشه برم ببينم توي فرهنگ زبان مخفي نرم افزاريعني چي!!!)
راستي اين برنامه ي بيست ساله اي هم که طرف براي پيشرفت ميهن آرياي اسلامي تدوين کرده است به راستي کولاک است!!آره ديگه بيست سال ديگه به تمام اين کهنه ورشکست هاي اطراف مون مي گيم پيف پيف برو کنار بو مي دي !!اصلا به کون مبارک خودمان هم همين را خواهيم گفت!!مي دونيد چي از همه خنده دارتره؟اين که سرتاپاي اين برنامه جمع شده توي يک برگ دفترچل برگ؟!!نه بابا !!اين که اين برنامه رو توي مصلاي تهران اعلام کرد!!چه ربطي داره؟خب معلومه ديگه بيست ساله دارند اين مصلي را مي سازند هنوزتمام نشده!!آن سيدآرتالي هم پيش ازپرتاب به لقاالله کلي پول براي ساخت مصلي واريز کرده بود.ازارثيه ي باباش؟من چه بدونم!!خيلي حرفه نه؟ آدم بياد برنامه بيست ساله براي بهشت سازي ميهن آريايي اسلامي بنويسه بعد بره درست همونجايي که مظهرشکست هرچه پروژه تخمي است درباره اش روده درازي کنه!!!من که بودم فوري مشاورامو عوض مي کردم!!
0 Comments:

Post a Comment

بازگشت به بالا