6/17/2009
پيشنهاد
به به !حضرات ياهو را هم مسدود كرده‏اند مصلحت اسلام و مسلمين چه كارها كه نمي‏كند.بن بستي را كه پيش آمده فقط امام زمان شايد بتواند برطرف كند كه شايد اين جمعه بيايد و شايد هم نيايد.جمعه‏ي بعد هم فايده ندارد.پيشنهاد من اين است كه نيروهاي القاعده رييس جمهور رجايي‏وارمندناك را شهيد كنند و بعد هم خياباني يا ميدان را به اسم شهيد احمدي‏نژاد بكنند و خلاص.به هرحال شربت شهادت خيلي بهتر از داروي نظافت است.
امروز تجمع مردم ميدان هفت تير است.خدا به خير كناد
1 Comments:
Anonymous Anonymous said...
تلویزیون جمهوری اسلامی شروع به پخش مصاحبه با کسبه و مردم کرده که از راهپیمایی در خیابان های مرکز شهر و ولی عصر ابراز نارضایتی می کنند و می گویند هم کار کسبه کساد شده و هم رفت و آمد مختل شده.

این نشان می دهد که دولت دنبال بهانه ای است تا سرکوب را خواست مردم معرفی کند.

به نظر شما بهتر نیست بجای خیابان ولی عصر و مرکز شهر مردم در کنار زندان اوین تجمع کنند تا علاوه بر اعتراض به انتخابات نمادی از درخواست آزادی زندانیان سیاسی باشد؟

مزیت دیگر این است که محله اوین و درکه و سعادت آباد در گوشه و حومه تهران قرار دارد و تجمع میلیونی در اطراف زندان نه باعث نارضایتی کسبه می شود و نه حمل و نقل شهری را با اخلال ایجاد می کند علاوه بر این چون هتل آزادی و اوین در این نقطه قرار دارد خارجی ه و خبرنگاران مقیم هتل می توانند از داخل هتل گزارش برای مردم کشورشان تهیه کنند.

Post a Comment

بازگشت به بالا