9/22/2009
خدا به خير كند

ملت شعار مي‌دادند " دانشگاه‌ها وا بشه ايران قيامت مي‌شه" اما به نظرم دانشگاه‌ها را بي‌خيال، بچسبيد به مدارس. خدا به داد خودم و عيال برسد .بامدادك امسال مي‌رود كلاس دوم دبستان .پارسال كه اول دبستان بود و كوچك‌تر و رييس جمهوررجايي‌وارمندناك هم اين در اين مقياس نجومي گلاب نزده بود شصت بار ما را به دفتر مدرسه خواسته بودند. امسال كه جاي خود دارد.بامدادك از بالاي پشت‌بام فرياد مرگ بر ديكتاتور سر داده است و حسابي چشم و گوشش هم باز شده است. پارسال وسط كلاس بلند شده بود و از خانم معلم‌شان اجازه گرفته بود كه ضرب‌المثلي بگويد.معلم بيچاره و از همه جا بي‌خبر هم اجازه داده بود.اما بامدادك شروع كرد كه بگويد" يك روز احمدي‌نژاد..." خانم معلم گفت "بشين بشين". فردايش هم اعيال را به مدرسه خواستند.از خودش پرسيدم كدام شاهكار رييس جمهور رجايي‌وارمندناك را مي‌خواسته تعريف كند.گفت همان كه رفته بود شاليزارهاي شمال و زنان دروگر انگشت دست‌شان را بريدند.
چندي پيش هم ديدم دارد با تلفن صحبت مي‌كند و بعد از چنددقيقه گوشي را گذاشت و رفت توي كمد قايم شد. زنگ زده بود به 118 و از آن‌ها شماره‌ي ميرحسين موسوي را خواسته بود.طرف هم گفته بود گوشي را بگذار وگرنه 110 را مي‌فرستم در خانه‌تان.
بارانك هم دست كمي از بامدادك ندارد و به احتمال زياد مهد كودك را خس و خاشاكي مي‌كند.جاي‌تان خالي چندي پيش رفته بوديم غارعلي‌صدر همدان.سوار قايق كه شديم در ميان انبوه گردش‌گران داد مي‌زدند"نترسيد نترسيد ما همه با هم هستيم".خلاصه خدا به خير كند سال تحصيلي امسال را.
2 Comments:
Blogger افشین said...
با نوشتاری جدید به روز شد.

Anonymous Anonymous said...
• قابل توجه دوستداران تفکر و معنویت آزاد:
برای آشنايي هر چه بیشتر با معلم تفکر و انديشه ، نظريه پرداز معناگراي ايراني و رهبر جمعيت ال ياسين ، استاد ايليا رام الله (پيمان فتاحي) می توانید به سایت زیر مراجعه کنید
www.ostad-iliya.org

Post a Comment

بازگشت به بالا