6/21/2009
خودكامه‏ي خجالتي

در تهران در عمل حكومت نظامي برقرار كرده‏اند اما خجالت مي‏كشند به طور رسمي اعلام كنند.ديروز درخيابان‏هاي اصلي با كاميون‏هاي نظامي نيرو پياده مي‏كردند ولي همچنان خجالت مي‏كشند.نمي‏دانم شايد اين خجالتي بودن در مذهب‏شان ريشه داشته باشد مثل هنگامي كه با زنان حرف مي‏زنند به جاي آن كه به صورت طرف نگاه كنند به شكم طرف نگاه مي‏كنند.حتي برادران بسيجي همچنان خجالت‏كشان مردم را كتك مي‏زنند.ديروز بسيجي چهارده پانزده ساله‏اي زن ميان‏سالي را روي زمين مي‏كشيد.خواهر عيال رفته بود جلوي‏اش و داد مي‏زد تو مگر خواهر و مادر نداري.بسيجي بيچاره به شدت دچار خجالت شد و طعمه‏اش را رها كرد و با چماق افتاد به دنبال يكي ديگر از دشمنان ولايت فقيه.هر چه اين طرفي‏ها خجالتي هستند آن طرفي‏ها شرم را خورده اند و يك آب هم روي آن.مردم بسيجي ‏ها را كه مي گيرند و پس از آن كه لباس‏هاي مقدس‏شان را در مي‏آورند لخت مادرزاد در خيابان رها مي‏كند. انگار نبرد حق و باطل تبديل شده است به نبرد خجالت‏كش‏ها و خجالت‏نكش‏ها.
پيشنهاد من به آقا اين است كه همانند سلف ارتحال كرده‏اش جام زهر را بالا بكشد و حكومت نظامي اعلام كند.گور باباي خجالت و مشروعيت نظام.خدا بزرگ است.
4 Comments:
Anonymous Anonymous said...
سیوم آنکه
هپلی نژاد: اگه تو انتخابات رای نیاورم با پناهندگان افغان گروه دامول تشکیل میدم
رفسنجانی:
امام مُرد، گفتن کار منه...
احمد آقا مُرد، گفتن کار منه...
از همین حالا بگم، احمدی نژاد خودش سرطان داره..
احمدی نژاد : نرخ تورم را در مناظره بعدی به صفر خواهم رساند
احمدی نژاد پس از مرگ در برابر خداوند هنگام محاکمه بابت دروغهايش:
آقای خدا من به شما علاقه مندم. من پرونده ی خانمی را اينجا دارم به نام مريم. بگم ؟ بگم؟
بهترین نمونه برای سال الگوی مصرف برکناری یک رئیس جمهور بی مصرف است
سختترین‎ کاردنیا‎ محکوم‎ کردن‎ یک احمق است؛ وینستون چرچیل‎

Anonymous Anonymous said...
سلام علیکم و رحمه الله و برکاه

برادر بامداد . احتراما به عرض میساند که برای دسترسی به یاهو مسنجر باید ورشن آخر اونو دانلود کرده و بعد وارد قسمت ستینگ و پرفورمانس شده و سپس یوز پراکسی را تیک بزنید و حالش را ببرید .

دوم آنکه لطف بفرمایید بجای این مطالب یک تحلیل نان و آب دار و پیش بینی حوادث غیر مترفبه را بفرمایید مرقوم نمایید تا امت اسلام تکلیفش مشخص شود .

سلام ... از خجالت آب شود برد توی زمین

Anonymous Anonymous said...
Dear Bamadad,

I hope you are safe and sound. I just sent you an email.

Shahryar

Post a Comment

بازگشت به بالا